obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
IPTV XS4ALL meerdere decoders
nikros
Beste leden,
inmiddels ben ik up-and-running met IPTV met twee Motorola decoders. Nu heb ik drie televisies thuis waarvan ik er eigenlijk altijd maar max twee tegelijkertijd heb aanstaan.

Nu pak ik elke keer mijn decoder en sleep deze van de ene naar de andere TV. Op zich wel te doen alleen het blijft slepen met de voeding, kabels e.d.

Kan ik een derde decoder op de kop tikken en deze aansluiten?

XS4ALL hanteert nu maximaal twee decoders.
Maar hoe moet ik dat zien: mogen er maar twee fysieke decoders bekend zijn bij XS4ALL (dus bijv. twee MAC adressen?) of mogen er maar twee decoders tegelijkertijd ONLINE zijn?
Dit laatste zou betekenen dat ik een derde kan aanschaffen en er voor zorgdragen dat er maar twee tegelijkertijd aan staan.

Heeft iemand ervaring met het aansluiten van extra decoders? Of wellicht is iemand bekend of XS4ALL binnenkort ook meer dan twee decoders gaat ondersteunen?
Ik ben bekend met de mopgelijkheid om Digitenne af te nemen echter mis je dan de mogelijkheden van opname bekijken via alle televisies, e.d.

ps: ik heb meer dan voldoende bandbreedte om meer dan twee decoders aan te kunnen dus lijntechnisch zijn er geen beperkingen.

Ben benieuwd naar reacties.

Gr. N.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 04 2012 16:53:39:
Inmiddels heb ik iemand gesproken die een derde decoder op een Experia (met extra switch) heeft geprobeerd aan te sluiten. Derde decoder werd niet geaccepteerd.

Heeft iemand al ervaring met XS4ALL?
Kan het zijn dat het ook nog abo afhankelijk is? VDSL of Glasvezel?

Wie o wie heeft ervaring?
Gewijzigd door nikros op 04 september 2012, 16:53
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPTV XS4ALL meerdere decoders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie