obey-robots.txt
10 December 2018, 02:49
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [167 stemmen]
77% [167 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 216
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Voor storingen, klachten, opmerkingen en ervaringen met uw XS4ALL glasvezel internet aansluiting. Motorola VIP 1963 box. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb Internet
 Onderwerp afdrukken

Wel een Abo maar Geen Glasvezel aansluiting

Molenhoek
Per 15/10,2012 overgestapt van ADSL naar Glasvezel. Abo Internet en Bellen.
Op 16/10'2012 kwam er een monteur van Guideon de zaak aansluiten. Hij was snel klaar. kon niets doen. Geen Glasvezelverbinding. Het lampje Glas brandt niet. Een Patch zoals hij het noemde. Dit komt vaak voor. Geen probleem Moden aan laten staan en binnen 3 dagen werkt de hele boel. Het is vandaag 12/11,2012. Internet en Bellen werkt nog steeds niet.
KPN had op 15/10 tel. afgesloten i.v.m. de overstap naar Glasvezel. Dikke spijt van de overstap. Inmiddels heel veel geld en tijd kwijt aan het bellen, mailen met XS4ALL. Kom geen stap verder. Zij doen werkelijk niets om deze verveldende zaak op zeer korte termijn (binnen 4 a 5 dagen) te verhelpen. Gisteren opnieuw zeer kort met de helpdesk gebeld. Hier kreeg ik te horen dat zij wel wat deden om het probleem te verhelpen, namelijk op 5/11 was er een mail gezonden naar Bit Stream? en men wacht op antwoord. Dat heet verhelpen. Een keer een mailtje zenden. Inmiddels ook contact met Reggefiber gehad. Hier werd mij doodleuk verteld dat men wacht op info van XS4all, dat ik een abo bij hen had. Zodra dat bericht binnen was kon de schakelaar worden overgehaald en was Internet en Bellen via Glasvezel mogelijk. Ik was verbijsterd. Nog meer was ik verbijsterd, Gisteren een aanmaning om te betalen. Indien ik niet voor 14/11 betaal word ik afgesloten. Afgesloten waarvan. ben nog niet eens aangesloten. Men komt haar deel van de overeenkomst niet na (levering) en men verwacht wel dat ik het deel van de overeenkomst nakom (Betalen). XS4ALL wat denk je zelf. Veel (bel) kosten, mailen, tijd, verlof, niet kunnen bellen, moeten maken en geen aansluiting. Monteurs van KPN zijn langsgeweest, de een voor een storing aan een inter-actieve TV? Dat heb ik niet. De goede man was met een onjuiste opdracht op pad gestuurd. De 2e monteur ook. Wist niet eens waarvoor hij op pad werd gestuurd. Beide konden niets doen. Was werk voor een Glasvezelmonteur. Deze is diverse malen door XS4ALL toegezegd. Hiervoor dan thuisgebleven en niemand gezien. Dit zal waarschijnlijk mijn enige reactie zijn wacht in spanning de 14e af. Glasvezel van XS4ALL een drama. Wordt vervolgd !!!!!!!!! Verhaal is ook te lezen op Klachtenkompas van de Consumentenbond. Kijk onder; Klacht Xs4all: Overstap van ADSL naar Glasvezel ABO Internet en Bellen. Het verhaal is hier verder niet bijgewerkt. Op het moment van bijwerken verschuift de datum. Hierdoor krijgt XS4ALL ongewild door mij een langere reactie termijn. Niet wat dat wat uitmaakt. Ook hiet volledige radiostilte vanuit XS4ALL
Gewijzigd door Molenhoek op 11 november 2012, 14:37
 
gandalf
Nu heb je een reactie en blijft je datum van het eerste bericht staan.
Als je echte klachten hebt kun je beter een aangetekende brief sturen deze stite is meer een slachtoffer praatgroep waar je gelijkgestemden kunt vinden en hun verhalen cq oplossingen. In geval van factuur problemen zou ik dat maar altijd doen zodat je later ook wat in je handen hebt zodra de boel uit de hand gaat lopen.
Bovendien zou ik heel goed bij houden wat de kosten zijn die je maakt, zoals telefoon, vakantie dagen en porto kosten heel gedetailleerd en uitvoering en dat als bijlage mee sturen bij je aangetekend schrijven.
Ooit is de HTC computer club voor hun leden ten strijde getrokken en daar heeft de rechter bepaald dat de provider verantwoordelijk is voor alle kosten die de klant moet maken om tot een goed werkend product te komen. Voor de verwijzing van dat arrest moet je bij de HTC zijn.
 
Molenhoek
Gandalf. Dank voor je reactie. Probleem is inmiddels volledig opgelost.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel een Abo maar Geen Glasvezel aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Aansluiting Fon 1 per ongeluk gewist! Eigen telefoon netwerk 3 05 december 2018, 20:09
gastnetwerk activeren betekent geen toeggang meer tot prive netwerk Fritzbox 3 03 november 2018, 23:03
Glasvezel upload onder de 1Mbit Storing 6 30 oktober 2018, 14:37
XS4ALL settopbox decodeert geen Dolby digital plus signaal Algemeen 2 29 september 2018, 10:27
FB7581 en Caiway glasvezel Fritzbox 1 07 september 2018, 14:27
Goedenacht bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RonWitman01:54:48
| sensensens03:44:45
| Dect04:44:02
| chefke05:08:36
| gerbenh06:31:55
| richard0107:14:12
| Fritzz08:04:58
| tubejack08:54:05
| Jassy10:28:50
| t541hoo11:21:21
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.