Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
Xs4all maakt het voor mij niet mogelijk om tv te kijken op mijn pc. Draai al jaren met plezier Linux op mijn computer en laptop thuis.
Toen ik TV van xs4all bestelde leek mij dat heel wat, TV kijken op mijn laptop/pc. Maar helaas. Het mag alleen werken op mijn tablet.
Waarom mag het dan wel op android werken en niet op Linux? Zoveel zal het toch niet schelen. Moonlight werkt op zich goed, alleen jammer dat het niet ondersteund word.
ik mag het doen met "Linux gedetecteerd. De gebruikte DRM methode word meestal niet ondersteund op linux."
Ben tevens van plan een mail te sturen naar xs4all. Want nergens op hun website staat dat Linux niet ondersteund word. Vind het toch wel erg jammer en vervelden.
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av m.de/downloads/bet a/fritzbox_7581/en glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.