obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
XS4ALL - kruideniersmentaliteit
DOS
Na wekenlange onduidelijke netwerk problemen hebben we het besluit genomen om onze server (SBS2008) opnieuw te installeren en tevens om de diverse laptops opnieuw te installeren. Er waren een aantal vreemde zaken aan de hand met ons netwerk en het was niet te achterhalen wat nu exact het probleem was. Begrijpelijk dat het opnieuw installeren nogal wat tijd/ geld heeft gekost (weekend uren).
Omdat de problemen helaas niet waren opgelost hebben we verder gekeken en het blijkt nu uiteindelijk 'iets' in onze fritzbox 7360 te zijn. Wat? Geen idee, maar ergens genereert deze op het WLAN vreemde storingen. We hebben een oude fritzbox in het netwerk gezet en alle problemen zijn nu verholpen...eindelijk.
Dus: een telefoontje met de XS4ALL helpdesk (zeer vriendelijk en behulpzaam): kunnen we de fritzbox terugsturen en laten vervangen door een nieuwe?

Na uitgebreid overleg (met 2 lijn en groepsleider) kwam de kruideniersmentaliteit van XS4ALL naar boven: nee dat kunnen we niet doen. Want er is geen duidelijke klacht, u heeft het niet eerst geprobeerd met onze helpdesk op te lossen....dus nee, op deze basis kunnen wij de fritzbox niet vervangen.
Nogmaals uitgelegd....luister, het waren rare klachten die niet direct terug te wijzen waren...etc.etc.etc. Bovendien: wij hebben er al erg veel tijd in gestoken en veel geld aan besteed...

De ultieme XS4ALL oplossing: ok, we kunnen de fritzbox vervangen WANNEER u een contractverlenging aangaat!

Daarmee maak je 3 dingen duidelijk als (beste??, wie heeft dat bedacht??) internetprovider:
1) je bent bang voor de concurrentie
2) je bent je bewust van je slechte prestatie
3) je bent een kruidenier

Waarom zou je een klant willen dwingen tot contractverlenging wanneer deze klant het geen moment heeft gehad over 'overstappen'?. Na bijna 2 jaar zakelijk internet van XS4ALL had ik daar tot op heden geen reden toe. Maar het is duidelijk: XS4ALL heeft angst voor de UPC's van deze wereld en is er blijkbaar al van overtuigd dat ik 'toch wel weg zal gaan...'. In dat geval geef ik ze gelijk: waarom inspanningen doen voor een verloren klant. Of wordt de wens hier de moeder van de gedachte....

Beste XS4ALL: denk je nu echt dat ik een heel verhaal ga verzinnen, een modem zou gaan opsturen, gaan wachten op een ander modem .....om er beter van te worden?? Alles wat ik vraag is eenzelfde modem terug...waar zit mijn voordeel?
Jammer. Ik heb (ook bij vorige bedrijven) altijd met plezier het jullie gewerkt. Dankzij jullie ga ik nu maar eens rondkijken wat andere aanbieders me kunnen bieden. Ik heb begrepen dat er in ieder geval op het gebied van meer internet snelheid voor minder geld winst te behalen valt. Veel succes gewenst XS4ALL!
 
DOS
Inmiddels heeft XS4ALL e.e.a. opgelost en een nieuw modem gestuurd. Prima dus, alleen toch.....het blijft jammer dat je als klant je toevlucht moet zoeken naar een openbaar klachtenforum voordat men reageert. XS4ALL ....waarom niet gewoon direct beter reageren op klachten die rechtstreeks worden neergelegd bij jullie?
Verder geen klachten!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'XS4ALL - kruideniersmentaliteit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Einde XS4ALL? Algemeen : 105 19 apr 2019
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket : 2 07 feb 2019
XS4ALL moet blijven - LIVESTREAM vanaf 20:00 Algemeen : 2 01 feb 2019
XS4ALL settopbox decodeert geen Dolby digital plus signaal Algemeen : 2 29 sep 2018
XS4ALL WebTV TV Problemen : 5 23 sep 2018