obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Uitleg over Clear idle connection gevraagd
67Edwin
Op de FB 7360 zit achter de menu's [Internet]>[Account Information]>[Internet Connection] de optie "Clear idle connection".

Nu heb ik de situatie dat er veel mensen tijdelijk voor training langs komen die een DHCP lease krijgen van maximaal 1 dag. Toch komt het voor dat van de 180 beschikbare ip-adressen binnen de pool slechts 15 actief zijn en 165 inmiddels weer vertrokken gebruikers in de "Idle connections" lijst staan. Nieuwe bezoekers krijgen dus geen lease meer.

- Kan de bovenstaande functie helpen om de nodes in de Idle connections lijst te droppen of wordt de gehele internetlijn gedropped?
- Kun je straffeloos 600 seconden plaatsen bij "Clear Internet connection automatically after ... seconds" zonder dat actieve nodes worden afgesloten?
Gewijzigd door 67Edwin op 12 maart 2014, 21:14
 
67Edwin
Ik heb inmiddels begrepen dat de internetlijn dan wordt gecleared, niet de idle connecties. Maar dan is mijn volgende vraag: Ik heb de lease tijd nu op 1 dag (minimaal) staan. Worden de IP-adressen van Idle connecties die langer dan een dag idle staan dan opnieuw toegewezen als de pool vol zit?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitleg over Clear idle connection gevraagd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
the remote connection was not made VPN Fritzbox : 6 13 okt 2020
interruptie internet connection Fritzbox : 2 19 jan 2019
FB 7340 en USB Remote Connection Fritzbox : 4 18 jan 2014
Fritz!box 7340 "Connection Cleared" Fritzbox : 4 19 sep 2011
USB Remote Connection op Fritz!Box Fon Wlan 7170 Fritzbox : 1 29 aug 2010
Advertentie