obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Uitleg over Clear idle connection gevraagd
67Edwin
Op de FB 7360 zit achter de menu's [Internet]>[Account Information]>[Internet Connection] de optie "Clear idle connection".

Nu heb ik de situatie dat er veel mensen tijdelijk voor training langs komen die een DHCP lease krijgen van maximaal 1 dag. Toch komt het voor dat van de 180 beschikbare ip-adressen binnen de pool slechts 15 actief zijn en 165 inmiddels weer vertrokken gebruikers in de "Idle connections" lijst staan. Nieuwe bezoekers krijgen dus geen lease meer.

- Kan de bovenstaande functie helpen om de nodes in de Idle connections lijst te droppen of wordt de gehele internetlijn gedropped?
- Kun je straffeloos 600 seconden plaatsen bij "Clear Internet connection automatically after ... seconds" zonder dat actieve nodes worden afgesloten?
Gewijzigd door 67Edwin op 12 maart 2014, 21:14

67Edwin
Ik heb inmiddels begrepen dat de internetlijn dan wordt gecleared, niet de idle connecties. Maar dan is mijn volgende vraag: Ik heb de lease tijd nu op 1 dag (minimaal) staan. Worden de IP-adressen van Idle connecties die langer dan een dag idle staan dan opnieuw toegewezen als de pool vol zit?

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitleg over Clear idle connection gevraagd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
interruptie internet connection Fritzbox : 2 19 jan 2019
FB 7340 en USB Remote Connection Fritzbox : 4 18 jan 2014
Fritz!box 7340 "Connection Cleared" Fritzbox : 5 19 sep 2011
USB Remote Connection op Fritz!Box Fon Wlan 7170 Fritzbox : 1 29 aug 2010