Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Uitleg over Clear idle connection gevraagd
|
|
67Edwin |
Geplaatst op 12 March 2014, 19:45
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 12 Mar 2014 |
Op de FB 7360 zit achter de menu's [Internet]>[Account Information]>[Internet Connection] de optie "Clear idle connection". Nu heb ik de situatie dat er veel mensen tijdelijk voor training langs komen die een DHCP lease krijgen van maximaal 1 dag. Toch komt het voor dat van de 180 beschikbare ip-adressen binnen de pool slechts 15 actief zijn en 165 inmiddels weer vertrokken gebruikers in de "Idle connections" lijst staan. Nieuwe bezoekers krijgen dus geen lease meer. - Kan de bovenstaande functie helpen om de nodes in de Idle connections lijst te droppen of wordt de gehele internetlijn gedropped? - Kun je straffeloos 600 seconden plaatsen bij "Clear Internet connection automatically after ... seconds" zonder dat actieve nodes worden afgesloten? Gewijzigd door 67Edwin op 12 March 2014, 20:14 |
|
|
67Edwin |
Geplaatst op 16 March 2014, 13:29
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 12 Mar 2014 |
Ik heb inmiddels begrepen dat de internetlijn dan wordt gecleared, niet de idle connecties. Maar dan is mijn volgende vraag: Ik heb de lease tijd nu op 1 dag (minimaal) staan. Worden de IP-adressen van Idle connecties die langer dan een dag idle staan dan opnieuw toegewezen als de pool vol zit? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitleg over Clear idle connection gevraagd', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
the remote connection was not made VPN | Fritzbox | : 6 | 13 Oct 2020 |
interruptie internet connection | Fritzbox | : 2 | 19 Jan 2019 |
FB 7340 en USB Remote Connection | Fritzbox | : 4 | 18 Jan 2014 |
Fritz!box 7340 "Connection Cleared" | Fritzbox | : 4 | 19 Sep 2011 |
USB Remote Connection op Fritz!Box Fon Wlan 7170 | Fritzbox | : 1 | 29 Aug 2010 |
Advertentie