obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
interruptie internet connection
EvertB
Sinds kort valt mijn internet connectie regelmatig uit met de (eventlog) melding:
The internet connection (DSL) was cleared. Interference may have been caused by powerline.

Mijn Fritz.box 7581 (firmware 7.01) staat in de meterkast en is verbonden met een PLA (Fritz/1000E), waarmee o.a. een 1750E repeater wordt gevoed ( LAN bridge). Deze situatie bestaat al geruime tijd, i.i.g. voor 7.01 zijn intrede deed.

Herkent iemand dit en (belangrijker nog) weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt.

pe0mot

EvertB schreef:

Sinds kort valt mijn internet connectie regelmatig uit met de (eventlog) melding:
The internet connection (DSL) was cleared. Interference may have been caused by powerline.

- Kabels in de grond defect (KPN)
- Kabels in huis slecht (maximaal 20cm echte PTT ka bel niet dat dunne spul, beter vastschroeven)
- Storing door het gebruik van PLC (trek alle stekkers van die dingen er eens uit)
- Storing van toerental geregelde motoren (uitzetten)
- In Fritzbox DSL kijken naar het spectrum plaatje, of er geen gaten of storingen zijn
- Of de sliders in de fritzbox bij DSL naar links zetten zodat de gevoeligheid voor storing afneemt

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interruptie internet connection', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Probleem met internet toegang voor oude tablets Fritzbox : 8 02 jan 2020
internet niet bereikbaar Fritzbox : 1 30 dec 2019
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden Algemeen : 2 20 nov 2019
Snel internet in Alkmaar Algemeen : 1 01 jul 2019
Internet Plus 200 Mbit/s download / 20 Mbit/s upload Uw maximale snelheid: 104 Mbit/s download / 20 XS4ALL met eigen modem/router : 8 23 feb 2019