obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
beloofde snelheidsverhoging
meppele
Gefeliciteerd van Heemskerk, het kan dus wel. Midden volgende week komt KPN, aangestuurd door XS opnieuw bij mij langs om te proberen mijn 14 Mbs linespeeed 'op te schroeven'.
-eggie-
 
meppele

Quote

meppele schreef:

Gefeliciteerd van Heemskerk, het kan dus wel. Midden volgende week komt KPN, aangestuurd door XS opnieuw bij mij langs om te proberen mijn 14 Mbs linespeeed 'op te schroeven'.
-eggie-
...... en de dalende lijn zet zich voort. Nu op FourSteck nog minder mét bonding (die hier nog steeds niet functioneel is) dan een halfjaar geleden op één aderpaar. Geen update in het verschiet .......
-eggie-
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door meppele op 26 juli 2018, 10:55
 
meppele

Quote

meppele schreef:

Quote

meppele schreef:

Gefeliciteerd van Heemskerk, het kan dus wel. Midden volgende week komt KPN, aangestuurd door XS opnieuw bij mij langs om te proberen mijn 14 Mbs linespeeed 'op te schroeven'.
-eggie-
...... en de dalende lijn zet zich voort. Nu op FourSteck nog minder mét bonding (die hier nog steeds niet functioneel is) dan een halfjaar geleden op één aderpaar. Geen update in het verschiet .......
-eggie-
Zonder aandringen van mijn kant is, aangestuurd door XS4ALL, KPN vanmorgen opnieuw langs geweest (ben de tel kwijt maar ditmaal zeker voor de vijfde keer!) De monteur kwam tot de conclusie dat de functionerende lijn van een matige kwaliteit is (13 Mbs volgens FourStack, in de FB net 20 Mbs) en dat mijn tweede lijn helemaal niets doet. Tja, dat is al sinds 24 januari 2018 het geval en dat weet zowel XS als KPN. Na een bezoek aan de centrale kwam de monteur terug met de mededeling dat een groot deel van de bekabeling in onze wijk onder een 'reconstructie plan' valt, waarvan slechts een gedeelte is uitgevoerd en uitvoering van het andere deel nog helemaal niet zeker is. Het blijkt naast een technisch, ook een budgetair issue te zijn. Ach ....., ook dat is geen nieuws, dit was ook al in januari duidelijk!
Waarom dan toch Guidion een aantal keren, en nu KPN voor de vijfde keer langs komt is mij een volkomen raadsel, het kost handen vol geld, tijd en ergernis en het lost he-le-maal niets op! De monteur melde wel een nieuwe afspraak te hebben gemaakt om op woensdag 1 augustus mijn tweede aderpaar door VWT in te laten lassen. Een actie die al vijf keer eerder door VWT zelf is afgeblazen omdat uitvoering zeer onwenselijk, dan wel technisch niet uitvoerbaar bleek, nu dus blijkbaar wel?? we zullen het zien. Na 1 aug. zal ik de uitkomst hier melden Bye-sad
-eggie-
Gewijzigd door meppele op 26 juli 2018, 19:40
 
meppele
Update 2 aug. VWT belde gistermorgen om 7.15 uur dat men vandaag niet zou komen. Een grote kabelstoring elders had veel van het personeel geëist, men moest nu eerst gaan slapen. Een nieuwe afspraak gemaakt voor 3 augustus, morgen dus. Op de site van XS hou ik op dit moment een verwaarloosbare snelheid over, amper genoeg voor 1 TVtje, zie afbeelding. Als het werk van VWT morgen geen resultaat heeft wat dan te doen ......
-eggie-
Update 3 aug. Eindelijk, eindelijk werkt mijn pairbonding!!! Vanmorgen om 8 uur een Ex KPN'er, nu ZZP'er en werkzaam voor VWT aan de deur. Hij gaf aan in principe niet te zullen vertrekken alvorens mijn bonding werkte. Zocht in ons complex de juiste kabels en ging aan het (inlas)werk. Na de koffie reisde hij af naar de centrale, 'rommelde' daar het één en ander en koppelde bij terugkomt indrukwekkende apparatuur aan mijn ISRA punt. En zie daar Eureka, pair-bonding!!Yeah
Na een dramatisch halfjaar eindelijk bonding! Hulde aan de doortastende 'oude meesters van KPN' die men daar blijkbaar helemaal niet kan missen. Vier werkzame uren later, voorzien van de nodige koffie en een stevige handdruk reisde de man af met het onderstaande als resultaat. En ja, ik weet het, het zijn nog geen snelheden om over te juichen, maar de bonding werkt, de rest komt later, mogelijk kom ik ooit nog tot de 50/5.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door meppele op 03 augustus 2018, 16:39
 
tubejack
Gefeliciteerd dat het pair-bonding eindelijk werkt. Cheer Wat snelheid betreft, maakt het waarschijnlijk niet veel uit, met de lijn die we hier hebben. 39/4,5 We kunnen er evengoed van alles mee. Smile Lees net in de nieuwsgroep dan je 34.2/5.1 haalt Smile
tubejack voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door tubejack op 03 augustus 2018, 23:14
 
richard01
Gefeliciteerd! Na al die tijd wachten en gedoe ... geniet er van! Maar goed, hoeveel klanten zouden zo lang gewacht hebben? Complimenten naar en van jezelf en naar en van xs denk ik. Maar ook .. bewondering van een mede klant! Geniet van het moment.

Quote

meppele schreef:

Update 2 aug. VWT belde gistermorgen om 7.15 uur dat men vandaag niet zou komen. Een grote kabelstoring elders had veel van het personeel geëist, men moest nu eerst gaan slapen. Een nieuwe afspraak gemaakt voor 3 augustus, morgen dus. Op de site van XS hou ik op dit moment een verwaarloosbare snelheid over, amper genoeg voor 1 TVtje, zie afbeelding. Als het werk van VWT morgen geen resultaat heeft wat dan te doen ......
-eggie-
Update 3 aug. Eindelijk, eindelijk werkt mijn pairbonding!!! Vanmorgen om 8 uur een Ex KPN'er, nu ZZP'er en werkzaam voor VWT aan de deur. Hij gaf aan in principe niet te zullen vertrekken alvorens mijn bonding werkte. Zocht in ons complex de juiste kabels en ging aan het (inlas)werk. Na de koffie reisde hij af naar de centrale, 'rommelde' daar het één en ander en koppelde bij terugkomt indrukwekkende apparatuur aan mijn ISRA punt. En zie daar Eureka, pair-bonding!!Yeah
Na een dramatisch halfjaar eindelijk bonding! Hulde aan de doortastende 'oude meesters van KPN' die men daar blijkbaar helemaal niet kan missen. Vier werkzame uren later, voorzien van de nodige koffie en een stevige handdruk reisde de man af met het onderstaande als resultaat. En ja, ik weet het, het zijn nog geen snelheden om over te juichen, maar de bonding werkt, de rest komt later, mogelijk kom ik ooit nog tot de 50/5.

Speedtouch 780 / FB 7340 / FB 7360 / 1e FB 7581 (06.54) / FB 7360 / 2e FB 7581 (7.12) / FB 7583 (7.21) / FB 7583-VDSL (7.50) telefoon FON1 + FRITZ!Repeater 2400 (7.50 in LAN Bridge).
Ohne MESH.
Tevreden gemigreerd.
 
meppele

Quote

tubejack schreef:

Gefeliciteerd dat het pair-bonding eindelijk werkt. Cheer Wat snelheid betreft, maakt het waarschijnlijk niet veel uit, met de lijn die we hier hebben. 39/4,5 We kunnen er evengoed van alles mee. Smile Lees net in de nieuwsgroep dan je 34.2/5.1 haalt Smile
Na een DSLam herstart vannacht nog ietsje meer, blij mee!! Thumbs UpGrin
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Satfreak1969
Ja Ja alle POP locaties kunnen 500/500 leveren

https://www.kpn-wholesale.com/over-kp...nieuws.htm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beloofde snelheidsverhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheidsverhoging (niet...) Klacht over XS4ALL : 51 13 apr 2018
Klacht over beloofde snelheid Klacht over XS4ALL : 5 29 aug 2014
Snelheidsverhoging behalve voor Start en go Klacht over XS4ALL : 1 02 okt 2012
Snelheidsverhoging: Wel aangekondigd maar kan niet geleverd Klacht over XS4ALL : 4 03 feb 2011
Advertentie