obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
tv met soundbar bedienen met xs4all afstandsbediening
cj67
Nieuwe sony tv gekocht met aparte soundbar van bose. Ik kan de afstandsbediening van de soundar instellen om de tv te bedienen, of de afstandsbediening van de tv instellen om de soundbar te bedienen. Maar als ik de xs4all afstandsbediening wil gebruiken, dan bedienen de geluidsvolumeknoppen niet het geluidsvolume van de soundbar.

Enig idee voor een oplossing, want het is super irritant als we voortaan twee afstandsbedieningen moeten hebben om het geluidsvolume te veranderen, de xs4all bediening voor de zenderwisselingen etc en de tv bediening voor het tv geluid van de soundbar.
 
tubejack

Quote

cj67 schreef:

Nieuwe sony tv gekocht met aparte soundbar van bose. Ik kan de afstandsbediening van de soundar instellen om de tv te bedienen, of de afstandsbediening van de tv instellen om de soundbar te bedienen. Maar als ik de xs4all afstandsbediening wil gebruiken, dan bedienen de geluidsvolumeknoppen niet het geluidsvolume van de soundbar.

Enig idee voor een oplossing, want het is super irritant als we voortaan twee afstandsbedieningen moeten hebben om het geluidsvolume te veranderen, de xs4all bediening voor de zenderwisselingen etc en de tv bediening voor het tv geluid van de soundbar.


Volgens mij kun je maar één code programmeren in de XS4ALL A/B
https://www.xs4all.nl/service/dienste...tellen.htm

Kun je die Bose sound bar niet digitaal aan de TV aansluiten en zo via de XS4ALL A/B die je voor de Sony hebt geprogrammeerd het geluid regelen?

Of analoog (cinch stekers). TV uit en Bose in?
Gewijzigd door tubejack op 22 september 2018, 21:13
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv met soundbar bedienen met xs4all afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie