obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met portforwarding Edge Xsfp router
Michiel89
Hallo allemaal,

Ik heb sinds enkele dagen mijn xs4all aansluiting achter een Ubiquiti edgerouter x werken. Televisie en internet werken allemaal goed uiteindelijk. Nu heb ik echter alleen een probleem met de port forwarding. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Doel is: 3 ip camera's op poort 80 laten forwarden naar poort 81/82/83 en ze vanaf het internet bereikbaar maken.

Nou ben ik eerst even proberen met 1 camera het in ieder geval werkende te krijgen maar dit lukt niet. Huidige config voor de camera:


set port-forward auto-firewall enable
set port-forward hairpin-nat enable
set port-forward lan-interface switch0
set port-forward rule 1 description Camera1
set port-forward rule 1 forward-to address 192.168.2.21
set port-forward rule 1 forward-to port 80
set port-forward rule 1 original-port 81
set port-forward rule 1 protocol tcp_udp
set port-forward wan-interface pppoe0


Dit werkt in zoverre dat ik zolang ik op mijn thuisnetwerk zit er via het WAN ip bij kan komen. Nou heb ik ook geprobeerd om de firewall policies in te stellen maar het lukt me niet.
Heb een nieuwe rule aangemaakt op WAN_IN die verkeer naar poort 81 toestaat en heb deze als eerste in de order gezet. Daarnaast heb ik nog een destination nat rule aangemaakt die als destination address mijn WAN ip heeft en destination port 81. Maar ik krijg het niet van buiten benaderd. Iemand enig idee wat ik fout doe of wat ik vergeet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met portforwarding Edge Xsfp router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
e1dexpress 27 problemen Fritzbox : 4 23 okt 2021
Problemen met downloaden/Unison of andere software Usenet : 5 09 aug 2021
Advertentie