obey-robots.txt
16 November 2018, 07:19
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [164 stemmen]
77% [164 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 213
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon gaat over,ondanks in gesprek zijn

Jacky
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hier mee. Bij toeval kwam ik er achter als ik in gesprek ben op mijn telefoon toestel en ik door een ander gebeld wordt dat deze geen gesprek toon krijgt, maar dat het gewoon overgaat,terwijl ik wel degelijk in gesprek ben.
Heb gekeken in de voipselfcare en in het servicecentre en ook de nodige helppagina's gelezen, maar ik kon niets vinden.
DE helpdesk van Xs4all kon mij niet verder helpen, ik kreeg het telefoonnummer van de fabrikant van de fritzbox, waar ik steeds een bandje te horen krijg.
Het lijkt op iets van wisselgesprek, maar is het niet,heb het getest met mijn mobiel, maar hoor geen piepje of zo.
Ik heb sinds kort de fritzbox 7340 ,die naar mijn idee niet volledig getest is, omdat er steeds weer iets anders is met dit apparaat.

Hulp is welkom
 
Jacky
suz123 schreef:
Dat is best raar :/ Heb je mischien meerdere telefoontoestel aangesloten dat een andere wel de mogelijkheid geeft om op te nemen?
Wat staat er in het voipselfcarecentre ingesteld wat er moet gebeuren als je in gesprek bent?

Het is inderdaad raar, mijn ouders hebben het zelfde probleem. In feite zijn de instellingen in het voipselfcarecentre dezelfde als met het vorige modem die ik een aantal jaar had en dat heeft altijd normaal gewerkt. Je hoorde dan "de persoon die u probeert te bereiken is nu niet bereikbaar, nu gaat hij dus over.
Ik heb 2 telefoontoestellen in huis van het merk panasonic.
In feite is dus de enige verandering het modem.
 
ArchStanton
Niet te geloven dat geen enkele helpdesk je kan helpen, het is zo simpel:
1. klik aan de linkerkant van het startscherm van de webinterface op 'Telephony Devices'.
2. klik in de regel met FON1 op het icon van een bladzij met potloodje.
3. klik het tabblad 'Telephony Device Features' aan.
4. zet een vinkje bij 'call rejection on busy'.
5. Klik onderaan op OK.

Doe dit voor ieder aangesloten toestel in de lijst met Telephony Devices (FON1, FON2, DECT), indien aanwezig.
 
Jacky
suz123 schreef:
Jacky schreef:
suz123 schreef:
Dat is best raar :/ Heb je mischien meerdere telefoontoestel aangesloten dat een andere wel de mogelijkheid geeft om op te nemen?
Wat staat er in het voipselfcarecentre ingesteld wat er moet gebeuren als je in gesprek bent?

Het is inderdaad raar, mijn ouders hebben het zelfde probleem. In feite zijn de instellingen in het voipselfcarecentre dezelfde als met het vorige modem die ik een aantal jaar had en dat heeft altijd normaal gewerkt. Je hoorde dan "de persoon die u probeert te bereiken is nu niet bereikbaar, nu gaat hij dus over.
Ik heb 2 telefoontoestellen in huis van het merk panasonic.
In feite is dus de enige verandering het modem.


Heb je wel eens gekeken of je ook op kan nemen met het andere toestel? Zou wel intressant zijn Pfft


Op het ander toestel staat in gesprek, en hoor je niets als je opneemt.
 
Jacky
ArchStanton schreef:
Niet te geloven dat geen enkele helpdesk je kan helpen, het is zo simpel:
1. klik aan de linkerkant van het startscherm van de webinterface op 'Telephony Devices'.
2. klik in de regel met FON1 op het icon van een bladzij met potloodje.
3. klik het tabblad 'Telephony Device Features' aan.
4. zet een vinkje bij 'call rejection on busy'.
5. Klik onderaan op OK.

Doe dit voor ieder aangesloten toestel in de lijst met Telephony Devices (FON1, FON2, DECT), indien aanwezig.


Ik denk dat de monteur iets verkeerd heeft gedaan toen hij het modem plaatste. Toen ik bovenstaande wilde toepassen stond er bij telephony devices "No telephony device has been configured All connected telephones react to all incoming calls ' heel vreemd, terwijl het telefoonnummer als geregistreerd staat als je het vanuit het start menu bekijkt.
 
Jacky
Jacky schreef:
ArchStanton schreef:
Niet te geloven dat geen enkele helpdesk je kan helpen, het is zo simpel:
1. klik aan de linkerkant van het startscherm van de webinterface op 'Telephony Devices'.
2. klik in de regel met FON1 op het icon van een bladzij met potloodje.
3. klik het tabblad 'Telephony Device Features' aan.
4. zet een vinkje bij 'call rejection on busy'.
5. Klik onderaan op OK.

Doe dit voor ieder aangesloten toestel in de lijst met Telephony Devices (FON1, FON2, DECT), indien aanwezig.


Ik denk dat de monteur iets verkeerd heeft gedaan toen hij het modem plaatste. Toen ik bovenstaande wilde toepassen stond er bij telephony devices "No telephony device has been configured All connected telephones react to all incoming calls ' heel vreemd, terwijl het telefoonnummer als geregistreerd staat als je het vanuit het start menu bekijkt.


Heb de telefoon toegevoegd door telephone devices, en het probleem lijkt opgelost te zijn zonder dat ik busy heb aangevinkt. Mocht het zich weer voordoen dan zal ik busy aanvinken.
Heel erg bedankt.
 
Jacky
suz123 schreef:

Ik denk dat de monteur iets verkeerd heeft gedaan toen hij het modem plaatste. Toen ik bovenstaande wilde toepassen stond er bij telephony devices "No telephony device has been configured All connected telephones react to all incoming calls ' heel vreemd, terwijl het telefoonnummer als geregistreerd staat als je het vanuit het start menu bekijkt.


Je hebt ind e Fritzbox de optie om poorttoewijzingen in te stellen. Zodat wanneer je bijvoorbeeld belt met een toestel aangesloten op poort1 altijd via zelfde nummer uitbelt en zo ook voor binnen komende gesprekken. De melding die je noemt lijkt aan te geven dat deze poorttoewijzigen niet zijn ingesteld.



Dank je voor alle feedback, het probleem lijkt opgelost te zijn door toevoeging via telephone devices.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon gaat over,ondanks in gesprek zijn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FB7581 oplossing voor problemen Dect telefoon Siemens A400 en Synology apps Fritzbox 5 01 februari 2018, 09:41
Dect telefoon Fritzbox 6 04 juli 2017, 10:47
Fritzbox 7581. Ik word gebeld, maar telefoon rinkelt niet. Fritzbox 3 09 februari 2017, 19:34
telefoon Klacht over XS4ALL 1 21 december 2016, 17:26
2de gesprek opnemen. Eigen telefoon netwerk 1 31 maart 2016, 18:10
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| meppele00:18:29
| jo05:42:17
| sukkel06:02:28
| Arjan2307:33:39
| roymarja07:51:31
| tubejack08:23:01
| chefke08:23:23
| lsluijter08:34:23
| cggelde08:40:38
| kblokland08:45:48
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.