obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
dect telefoons ondersteuning fbox 7390
Henk
Hi allemaal is er een lijst met DECT telefoons die goed werken op de fritzbox 7390.
Ik bedoel hiermee nummerherkenning en het telefoonboek direct over kopiƫren uit het modem etc.
Zelf zit ik aan een Motorola Dect D1014 te denken deze heeft GAP compatibiliteit vraag is of deze set dan ook alles ondersteunt.
Ik hoor graag van jullie ervaringen.
Groet
Henk.
 
Gondelier
Beste Henk, ook wij gebruiken de handsets "Fritz!Fon MT-F", prima werkende sets en je kan met deze handsets bijna je hele FB7390 besturen. Het geluid, zelfs eventueel in HD, is ook mogelijk. Ik durf voorzichtig te stellen dat bijna alles 100% functioneert. Alleen jammer dat ze aan de prijs zijn. Met vriendelijke groet. G.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dect telefoons ondersteuning fbox 7390', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Using separate VOIP Device with DECT Capable Fritz!Box Eigen telefoon netwerk : 1 22 apr 2021
Fritz!box 7581 en fritz dect 500 lamp Domotica : 7 20 apr 2021
Verkrijgbaarheid DECT 500 Fritzbox : 8 02 dec 2020
Android mobieltje als DECT telefoon gebruiken op Fritzbox 7590 Eigen telefoon netwerk : 11 23 aug 2020
Advertentie