obey-robots.txt
17 November 2018, 06:24
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [164 stemmen]
77% [164 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 213
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Mijn internet is slomer dan het hoort te zijn

GumGumNinja
Ik heb een abonnement van XS4all waar ik 3mb internet per seconde hoor te krijgen. Telkens als ik een spel download op Steam krijg ik maar maximaal 400 kb per seconde download snelheid.
Hoort dit niet 3mb per seconde te zijn?

Access
Je bent afhankelijk van de upload snelheid van de steam server. Ik kan me ook voorstellen dat de steam server upload snelheden beperkt om zo een groot aantal downloaders gelijkertijd te kunnen bedienen.

Je kunt beter een snelheidstest doen.
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

GumGumNinja
Ik heb al een oplossing gevonden. We hadden altijd maar 3mb internet snelheid maar omdat het sneller kon ga ik binnenkort upgraden naar 70 mb internet snelheid.
Het was dus dat onze telefoon en het internet over dezelfde kabel gingen en dat de telefoon iets van 2 mb internet gebruikte.

Access
Ok, succes met het nieuwe pakket.
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

twomassz
GumGumNinja schreef:

Ik heb al een oplossing gevonden. We hadden altijd maar 3mb internet snelheid maar omdat het sneller kon ga ik binnenkort upgraden naar 70 mb internet snelheid.
Het was dus dat onze telefoon en het internet over dezelfde kabel gingen en dat de telefoon iets van 2 mb internet gebruikte.

Dat lijkt me een sterk verhaal. Je hebt een 3Mbit abbonement, wat neerkomt op 375KB. De snelheid lijkt me dus niet zo vreemdSmile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn internet is slomer dan het hoort te zijn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Mijn XS4ALL 2 way authenticatie Algemeen 1 30 maart 2018, 17:08
XS4ALL wil mijn FB7360 ruilen voor FB7581. Doen of niet doen? Fritzbox 12 22 februari 2018, 19:06
Gebruik 1 kabel en switch voor zowel internet en tv XS4ALL Glasvezel diensten 3 20 november 2017, 13:53
Abo internet xs aanpassen via site Algemeen 21 10 november 2017, 11:16
internet thuis slechter dan ooit met glasvezel Installatie problemen 3 05 november 2017, 22:20
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jo05:14:11
| pveeken05:41:31
| sukkel06:03:01
| Arjan2306:31:51
| tubejack06:50:59
| meppele06:58:06
| lsluijter07:14:43
| Knoorwagen07:31:13
| Dect08:33:42
| helderzicht08:42:09
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.