obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Diverse problemen tv opnames
HKomst67
Ik heb nu al 3x gebeld met de helpdesk sinds ik lid ben bij xs4all (nu 5 maanden), met steeds dezelfde klacht. Opnames die ik inplan zijn vaak niet te verwijderen uit de lijst van opgenomen programma's. Slechts door het modem te herstarten wordt de lijst weer geupdate. Ingeplande series zijn zomaar verdwenen, en als ik dan de serie opnieuw probeer in te plannen, zegt hij, dat deze al ingepland is. Bij het live kijken naar tv en dan als een programma al lang loopt en ik wil een stukje terugspoelen om iets nogmaals te kunnen zien, slaat het beeld vast, en moet ik van zender wisselen om weer beeld te krijgen. Daarna is terugspoelen natuurlijk niet meer mogelijk. Bij vooruit spoelen op hoge snelheid bij een opgenomen programma stopt de opname opeens met afspelen en reset waar je gebleven was. Je hebt geen keuze om de film weer van voor aan af te spelen en te spoelen naar het punt waar je gebleven was. Tijdens het vooruit spoelen van een film en het daarna op play drukken duurt het soms wel 30 seconden voordat het beeld en het geluid weer synchroon lopen.

Alles erg jammer, want de service aan de telefoon is super goed. Aardige mensen die veel verstand van zaken hebben. Er is 2x een ticket ingeschoten bij KPN, maar nu in 2016 is alles nog niet opgelost. Ik snap niet waarom dit zo lang moet duren.

Ik zet regelmatig nieuwe software in de decoder, om elke mogelijke update te ontvangen, maar tot nu toe nog geen enkele verandering.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Diverse problemen tv opnames', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
opnames Algemeen : 6 11 dec 2021
e1dexpress 27 problemen Fritzbox : 4 23 okt 2021
Advertentie