obey-robots.txt
20 Oktober 2018, 05:55
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [162 stemmen]
77% [162 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [31 stemmen]
15% [31 stemmen]

Stemmen: 210
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Guidion drama

Macbookuser
Overgestapt van Vodafone naar XS4ALL. Alles ging perfect totdat een half uur voor de afgesproken tijd de monteur afbelt. Ik had speciaal vrij genomen. Guidion kan geen monteur regelen voor dezelfde dag. Dat de klant vrij genomen heeft is jammer. XS4ALL gebeld. Helpdesk wil graag helpen maar komt er bij Guidion ook niet doorheen. Na twee keer zelf gebeld te hebben naar Guidion komen ze met een afspraak twee dagen later. Een andere tijd kon niet, wel pas een week later. Terwijl op de site van Guidion staat dat er binnen 48 uur een monteur komt. Bij mij is van dinsdag 09:00 tot donderdag 16:30 ruimschoots meer dan 48 uur. Overigens zijn de tijden die Guidion geeft "richttijden". Standaard een half uur voor of na de afgesproken tijd maar het kan ook meer zijn. Ze verwachten van de klant maximale flexibiliteit, maar zelf zijn ze zo flexibel als een eiken deur. Ik heb dus maar zelf het glasvezel modem aangesloten (fluitje van een cent) en de Fritzbox geconfigureerd. De beschrijving die bij het installatie pakket zit is helemaal geschreven om zelf uit te voeren voor niet techneuten (waarvoor complimenten). Binnen een half uur was alles "up and running". Volgens Guidion duurt de installatie door de monteur (of "expert" zoals ze zelf zeggen) drie kwartier. Ik had bij het gesprek met de telefoniste van Guidion al aangegeven dat alles reeds aangelegd is (vaste netwerk kabel naar de tv, geen alarminstallatie o.i.d. aangesloten, vrije stopcontacten etc.). Toen de volgende dag de bevestiging per mail kwam van de gewijzigde afspraak van Guidion heb ik meteen gebeld om de afspraak te annuleren. De telefonist wilde ook nog weten wat de reden was.... Mijn advies aan XS4ALL is om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Guidion. Ik ben niet de enige, want ik hoor veel mensen om me heen met klachten over Guidion.
 
data-full-width-responsive="true">
Access
Bedankt voor het posten van je ervaring.
Inderdaad lees ik veel klachten over het niet nakomen van afspraken. Trouwens dat betreft niet alleen Guidion.
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
BimBam
Tenzij je echt een leek bent m.b.t. het configureren van een modem/router is het zelf installeren relatief eenvoudig met de handleiding in de hand. Ik heb zelf mijn oude 7170 vervangen door de 7490. En de meeste Fritz Boxen hebben een schat aan mogelijkheden...
Een paar jaar terug heeft mijn niet meer zo jonge buurman internet + VoIP laten installeren door Guidion. Ik had het voor mijn buurman kunnen doen maar gezien de "ingewikkelde" infrastructuur van zijn telefoonaansluitingen binnenshuis (inclusief alarmtoestellen met lichtsignalen want mijn buurman is bijna doof) zag ik er tegenop.
De Guidion medewerker is urenlang bezig geweest maar heeft alles keurig en succesvol geïnstalleerd.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Guidion drama', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Drama overstap en installatie Klacht over XS4ALL 1 05 februari 2015, 09:45
GUIDION monteur komt niet opdagen Klacht over XS4ALL 6 24 januari 2013, 19:06
DRAMA INTERNET XS4ALL Algemeen 6 01 maart 2011, 16:46
verhuizen, het begin van een drama Klacht over XS4ALL 3 13 december 2010, 12:54
Goedenacht bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RonWitman01:41:08
| hurriwillem05:11:05
| Access06:25:50
| FredG06:50:43
| richard0107:49:31
| lordqryo07:51:05
| grimson07:58:34
| GeerS08:18:34
| chrisvi08:56:29
| Gondelier09:01:39
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.