obey-robots.txt
21 Februari 2019, 10:59
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [173 stemmen]
77% [173 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [14 stemmen]
6% [14 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [34 stemmen]
15% [34 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

En dan plots zit je zonder internet XS$ALL Bedankt

gerheuff
Enkele weken geleden ben ik gebeld door XS4ALL inzake een klanttevredenheidsonderzoek met de vraag of er nog wensen waren.

Hierop heb ik het volgende voorgelegd:
Wij wonen in het buitengebied en hebben 2 aderparen welke beide in gebruik zijn. Op de eerste 2 aderparen hebben wij een Fritzbox voor zakelijkgebruik. Op het andere aderpaar hebben ook een Fritzbox voor privegebruik. Kortom 2 Internetabonnementen bij XS4AL zolang het Internet bestaat en mogen we ons zelf best betitelen als trouwe klant.

Met als reden dat we ver van de wijkcentrale afwonen, is onze verbinding zeer traag en de latentie mager.
Reden voor ons om aan XS4All te vragen of zij deze 2 aderparen te bundelen (pairbonding) om zo een snellere verbinding te kunnen verkrijgen. Op deze vraag hebben wij van XS4All reactie gekregen dat dit niet mogelijk was omdat beide aderparen in gebruik waren. En dat had ik telefonisch juist toegelicht.

Dus in een e-mail naar XS4All het volgende (hier in het kort) verwoord:
Wij willen graag dat XS4All onderzoek doet of pairbonding mogelijk is op ons woonadres . Indien dat het geval is dan willen wij 1 van onze verbindingen laten vervallen en het vrijkomende aderpaar gebruiken voor de pairbonding om zo sneller internet te verkrijgen en niet maandelijks worden opgezadeld met 2 facturen voor gezamenlijk 7 mb up en 0,5 mb down.

Wordt ik 4 dagen laten gebeld door XS4All door de afdeling opzeggingen.

Toen betreffende medewerker mij melde dat hij werkzaam was bij betreffende OPZEG-afdeling was ik in eerste instantie verheugd. Ik vermoede dat hij mij zou melden dat de pairbonding mogelijk was en hiervoor dan 1 lijn opgezegd diende te worden. Maar nee deze medewerker melde mij dat ik opgezegd had……….
Dus alles weer uitgelegd en dat ik absoluut niet had opgezegd maar aan XS4All had gevraagd of zijn wilde onderzoeken of pairbonding mogelijk was en als dat dan mogelijk was of XS4All mij wilde informeren. Gelukkig de medewerker zegde mij toe hiervoor te zorgen.
Op 22 november 2016 haalde ik een brief uit de bus van XS4All……………..u weet wel met gele vlak. Spannend dacht ik nog…………………..pairbonding Ja of Nee?
Toen ik het schrijven opende viel ik bijna van mijn stoel……………………. U heeft bij XS4All opgezegd tenzij u de opzegging binnen 2 werkdagen annuleert. Dus direct de telefoon erbij en gebeld naar XS4All op de niet door mij gedane annulering te annuleren. Gelijk maar weer het gehele verhaal uitgelegd blah blah blah blah……………….
Op 23 november 2016 wordt ik gebeld door XS4All dat de annulatie niet meer kom worden stopgezet en het adsl vrijdag 25 november 2016 van de lijn werd gehaald. Ik weer alles uitgelegd en dat ik binnen het in het schrijven gestelde aantal werkdagen de niet door mij gedane annulering had geannuleerd.
Vanmorgen om 7.00 uur…………………………Geen Internet meer. Ook de vraag of pairbonding mogelijk is…………..nog steeds niet beantwoord.

Verschrikkelijk boos dus Shock en wat Nu XS4ALL ????????????????????
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'En dan plots zit je zonder internet XS$ALL Bedankt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
interruptie internet connection Fritzbox 2 19 januari 2019, 11:25
gebruik van de gratis Simkaart mobiel internet XS4ALL Mobiel Internet Go, Start, Lite en Basic 2 16 januari 2019, 13:06
internet radio valt steeds weg Algemeen 2 15 december 2018, 00:51
Gebruik 1 kabel en switch voor zowel internet en tv XS4ALL Glasvezel diensten 3 20 november 2017, 13:53
Abo internet xs aanpassen via site Algemeen 21 10 november 2017, 11:16
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| chefke01:18:57
| wil02:09:18
| Marc O02:52:08
| jo09:38:17
| Arjan2311:21:37
| meppele11:22:36
| Maddog12:18:17
| tubejack13:19:47
| MichielW13:23:51
| Bf4xs4all14:24:41
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.