obey-robots.txt
13 December 2018, 10:40
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [167 stemmen]
77% [167 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 216
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken

Consumentenbond: Oproep ervaringen problemen klantenservice provider

lsluijter
Ik kreeg zojuist de volgende oproep van de consumentenbond


Wie wil graag op de foto, en bijvoorbeeld de 7581 problematiek aankaarten?

Aanmelden bij: cbipanel@consumentenbond.nl.

Loek


CB-i panel: Oproep ervaringen problemen klantenservice provider
1 bericht
CBIpanel <CBIpanel@consumentenbond.nl> 13 oktober 2017 om 10:17
Beste mevrouw, meneer,



Voor een artikel in een toekomstige Consumentengids zijn we op zoek naar mensen die met hun naam en foto in de Consumentengids willen staan.



Heeft u recentelijk problemen ervaren met de klantenservice van uw internet-/tv-provider?

Denk hierbij aan bijvoorbeeld een lange wachttijd, niet goed geholpen worden of van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Wilt u met uw ervaring in de Consumentengids komen, geef u dan op door een e-mail te sturen naar de postbus van het panel cbipanel@consumentenbond.nl.

Vermeld hierbij met welke provider u problemen heeft gehad, wanneer het probleem speelde en in het kort wat het probleem was.

U kunt reageren tot en met donderdag 19 oktober.



Aangezien we meerdere providers willen bespreken in het artikel, is het mogelijk dat u met uw ervaring(en) niet geselecteerd wordt.



Met vriendelijke groet,



Ellen de Bruin

panelmanagement



Consumentenbond

Afdeling Content & Media Support

 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Consumentenbond: Oproep ervaringen problemen klantenservice provider', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox 3060 13 december 2018, 07:31
nog DECT problemen na update? Fritzbox 134 18 november 2018, 22:02
TV problemen met eigen router XS4ALL met eigen modem/router 7 02 oktober 2018, 18:24
Wifi problemen met ipv6 (7581 icm 1750e) WiFi 2 27 september 2018, 18:57
FB7581 oplossing voor problemen Dect telefoon Siemens A400 en Synology apps Fritzbox 5 01 februari 2018, 09:41
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| chefke00:39:34
| Wim106400:42:02
| rhuijben00:43:30
| tubejack00:53:30
| onno00:56:28
| RuudvanMunster01:52:05
| chrisvi02:06:16
| Dio02:09:02
| Access03:13:30
| Marcel11:10:29
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.