obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
INTERNET Radio hakkelt
hmroep
Sinds vanmorgen vroeg doet mijn radio weer eens moeilijk. Op alle zenders valt ie steeds weg. Gebeld met XS4ALL, maar die weten er geen geen oplossing voor. Volgens hun is alles goed. Maar op KPN (http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-TV/Radio-valt-weg/td-p/359478) is dit een bekend probleem. Al sinds 2013!!!! Wordt wel tijd dat er eens iets aan gedaan gaat worden.
Denon Ceol Picolo met kabel aan Fritzbox aangesloten. Werkt bijna altijd goed. Een enkele keer doet de radio moeilijk. Herstarten modem helpt dan meestal wel. Maar vandaag na resetten Modem, Glasvezel en Denon, blijft het probleem hardnekkig. Telkens opnieuw het zendernummer indrukken op de afstandbediening, dan doet ie het weer even. Soms heel kort soms enkele minuten en dan valt ie weer uit. Internet werkt normaal. XS4ALL en KPN doe er eens wat aan! In de voorgaande 10+jaren bij UPC heb ik nooit zonder Radio gezeten. Is toch te gek dat ik een Transistor (FM) radio heb moeten kopen om er zeker van te zijn dat ik Radio ontvangst heb bij calamiteiten? Omdat ik niet kan vertrouwen op het Internet Radio Signaal!
Op KPN forum schrijft Boudewijn in 2015:
Goedemiddag allemaal,

Aangezien er meerdere gebruikers van Interactieve Televisie van KPN melding gemaakt hebben in dit topic over de "hiks" in het radiogeluid, heb ik dit intern doorgezet. Er wordt op dit moment onderzoek gedaan naar de oorzaak en we werken hard aan een oplossing! Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Boudewijn, KPN Webcare.

Kom op XS4ALL doe er ook eens iets aan!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'INTERNET Radio hakkelt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
Radio luisteren via optische digitale in-/uitgang? Algemeen : 5 26 jun 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk) WiFi : 4 29 nov 2020
Internet valt uit (nieuwe klant) Algemeen : 11 07 okt 2020
Advertentie